Gratis via de Bibliotheek: 25 computercursussen

Gepubliceerd op: 7 februari 2022 09:07

Wie handiger wil worden met de computer, tablet en smartphone kan online gratis SeniorWeb-cursussen volgen. Zo kun je bijvoorbeeld beter leren e-mailen met diverse mailprogramma's, werken met Windows, Word en Excel of Whatsapp gebruiken. In de Bibliotheek of thuis. Er zijn 25 cursussen voor iedereen, jong en oud, en ook voor wie geen lid is van de Bibliotheek. Zo helpt de Bibliotheek om digitaal nog handiger te worden.

Je kunt de onderwerpen kiezen die je leuk vindt of nodig hebt. Cursisten kunnen de cursussen in de Bibliotheek of thuis volgen. De cursussen zijn geschikt voor zowel beginners als iets gevorderde cursisten. De cursussen zijn in eigen tempo te volgen, waar en wanneer het uitkomt.

Een greep uit de cursussen:
Foto's beheren en bewerken, leer alles over Whatsapp, leren werken met Apple, starten met Windows, Excel en Word en hoe leer ik typen met 10 vingers.

Meedoen
Om de online cursussen te kunnen volgen, moet je je registreren. Dit kan bij de Bibliotheek bij jou in de buurt. Je krijgt dan een gratis account waarmee je aan de slag kunt. Je hoeft geen lid te zijn van de Bibliotheek.

Bekijk het aanbod